Allestelt



En weer een nieuwe allestelt Neem maar snel een kijkje wat iedereen weer voor moois heeft gemaakt.


Dit was de inspiratie lay-out geplaats door Margot;




En dit is wat ik ervan gemaakt heb. Heb hem een kwartslag gedraaid kwam beter uit met de foto.
En dan een teleurstelling in een eerder berichtje schreef ik dat Emy samen met d'r vriendinnetje bij de dolfijnen mocht gaan overnachten. Gisteren hebben ze de datum doorgekregen 21 juli en laat dat nu precies in onze vakantie vallen. De moeder van Shirley heeft nog geprobeerd om de datum te verzetten maar het waren vastgestelde data, dus.....
Och arme heb zo met Emy te doen ze had er zich zo op verheugd zou bijna zeggen ga de vakantie verzetten vind het zo sneu voor haar.
Zometeen ga ik lekker shoppen met Yvon en Dorine bij special memories in Venlo. Even lekker relaxen na het drukke dagje van gisteren. Was heel erg geslaagd hoor met de kids in toverland maar ik was helemaal op en 's avonds nog een workshop mozaiken gedaan en toen was ik echt afgebroken.
Vandag hebben ze juffen en menerendag en morgen de hele dag workshops ben benieuwd.

Reacties

marjan zei…
Wat ontzettend jammer voor Emy !
En je zou idd je vakantie willen verzetten,als je kind zo verdrietig is toch...
Ik vind je lootje weer SUPER !!
Anoniem zei…
Hoi Anja, wat een schitterende layout !! Mooie kleuren-combinatie en de rand van de foto heb je erg leuk gedaan !
Groetjes Berdien
Wilma zei…
Is Ëmy er al een beetje overheen? Arm ding!!! Je lootje is weer mooi geworden! Leuke inspiratielo ook trouwens.
Monique zei…
Heel erg jammer voor Emy. Wat is het toch een fotomodel he. Erg leuke foto en lay-out natuurlijk.