Bee my valentine en dare

Ingrid heeft op haar blog een oproep gedaan voor een valentijnskaartje. Nu heb ik eigenlijk niets met valentijn maar ik vond het wel een leuke sketch en wat nog leuker is ze verloot onder de inzendingen van die mooie producten van shortcuts en laat ons eerlijk zijn wie wil die niet winnen, hi,hi. Dus bij deze
De sketch;

En mijn uitvoering;


Gebruikte materialen;
cardstock bazzil wit, p.p. We R Memory keepers heart attack, zwart/wit geblokt lint, brads van making meories, cuttlebug embossingstans swiss dotted, nestabilities scallop circle, stazon zwart en timber brown,stempels van autumn leaves en pink paislee
.

Op de valreep vandaag nog de dare voor morgen gemaakt. Alweer de laatste in deze cyclus. Het woordje was dit keer LIEF of LOVELY. De meeste hebben gekozen voor LOVELY ik heb LIEF genomen want zeg nu eerlijk deze foto is toch lief of niet.



Gebruikte materialen;

Cardstock bazzil kraft, p.p. october afternoon detours en hometown, diecuts octoberafternoon, chipboard vogeltje van maya road, stazon timber brown, vlinderpons van double do, american craft foam thickers, zwarte fineliner, edge distresser van Heidi swapp.


Fijne avond nog.

Reacties

MadeByMaly zei…
Dat is zeker een lieve foto! Ik vind je vogeltje ook zo leuk bekleedt, zo met het lettertjes papier.
Wilma zei…
Wat een mooi kaartje Anja!!! Ik moet me er ook nog 'even' over buigen....Mooie lo ook trouwens!
Wilma zei…
O trouwens, ik heb je getagged:)
Ingrid zei…
Wat leuk dat je voor een hartvorm hebt gekozen, Anja. Leuk kaartje! En je LO vind ik ook erg leuk. Bedankt voor het meespelen.
Francien zei…
Prachtig dat hartjeskaartje....heel mooi gemaakt...en de foto op je lay-out is zeke lief...goed gedaan..
groetjes Francien.
Romy zei…
Je kaartje is helemaal leuk! Goed bedacht zo met dat bijtje als 'be'.

Je lay-out is ook schitterend. En wat een lieve foto inderdaad.
Marga zei…
Wat heb je die sketch mooi gemaakt Anja, leuk zo met die hartvorm. Je LO is ook erg mooi.
Groetjes,
Marga
Monique zei…
Wat is je kaartje leuk geworden. erg mooi gedaan zo met die vorm.
Ook je lootje is weer prachtig
Peet zei…
twee prachtige creaties, Anja!!!
Anoniem zei…
Wat een schitterende, originele uitwerking van de sketch Anja !! Prachtig !!
José zei…
Gefeliciteerd met je prijs die je hebt gewonnen met je valentijnskaartje met de sketch van Ingrid. Je kaartje was ook heel leuk, weer eens wat anders dan een 4-kante kaart.
Groetjes