CPS 101, fotoswap, card cj en allestelt

Hi,hi, kunnen jullie het nog volgen al die afkortingen waar heeft dat mens het nu weer over?
Nou zal het even uitleggen allereerst CPS staat voor cardpositioningsystems oftewel het CPS-blog Evenals op het 2sketches4you blog staan hier ook iedere week leuke sketches met mooie uitwerkingen op.


Mijn uitwerking;


Gebruikte materialen;
Cardstock: bazill wit, p.p.: We R memory keepers heart attack, rode knoop, lint van american crafts, headpin van ? bij manita


Heb op het SA-forum wederom meegedaan met een fotoswap de 15de alweer. Je geeft je op voor de swap en Yvon husselt vervolgens de namen en dan ga je met degene waaraan je gekoppeld bent een foto uitwisselen waarvan je dan een lootje maakt van 20x20 cm en deze stuur je weer terug. Zo leuk om te doen je krijgt telkens weer hele verrassende lootjes terug. Deze heb ik gemaakt voor Marian.



Ook ben ik nog steeds bezig met een card cj op het SA-forum dit loopt bijna ten einde spannend hoor dan krijg ik m'n cj weer terug.
Dit heb ik gemaakt voor Josette haar onderwerp was je favoriete kleur. Nou in mijn geval moge dat duidelijk zijn ik ben een fan van aardse tinten van oranje, rood, terra tot bruin/zwart. Je ziet dit in het scrappen vaak terug maar ook in ons huis. Wat m'n kleding betreft wijk ik een beetje van deze regel af want ik draag meestal zwarte kleding.



Vergeet ik bijna het allesteltblog. Gisteren was het weer allesteltdag en de opdracht voor gisteren kwam van Terese. We mochten uit een kleurenpalet een neonkleur kiezen en deze combineren met zwart. De achtergrond mocht wit, zwart of kraft zijn. Ik heb gekozen voor lime. Er staan weer hele leuke uitwerkingen bij dus neem maar snel een kijkje op het blog.
De volgende opdracht komt van mij lees maar.......



Zo dat was het weer even ga vanavond samen met Annemarie ( ken d'r van het forum maar heb haar nog nooit in R.L. ( ook weer zo'n afkorting) ontmoet terwijl we op steenworp afstand van mekaar wonen) naar Manita eindelijk eens een keertje croppen op de donderdagavond. Eindelijk eens tijd vrij kunnen maken of zal het komen omdat Yvon op vlaai gaat trakteren??!!!!!!

Reacties

Romy zei…
Mooie kaartjes! Ook ik ben superfan van die prachtige kleurtjes in het Ambrosia papier. Maar ik pas ze daarentegen wel vaak toe op mijn kleding;)

Leuke lootjes ook! Bij de eerste vind ik de titel helemaal geweldig. En ik vind het erg knap dat je die Alles Telt-opdracht hebt kunnen verwerken. Ik had hem zien staan op het blog, maar vond hem wel erg lastig hoor. Bij jou is hij super geworden!
Je@net zei…
Meis, wat heb je weer een prachtige projecten gemakat! Super hoor!
Alvast een fijn weekend gewenst!!
Linda Beeson zei…
Oh how I love what you did with the CPS sketch! LOVE the colors and so cute with that theme.
Monique zei…
Wat heb je weer een prachtige lootjes gemaakt en kaartjes. Dat tasjeskaartje is ook leuk. Zeker die geborduurde rand. komt me bekend voor. Hihihi.
Je lootje voor allestelt-blog vind ik ook zo mooi gevonden. heb je die rondjes gemaakt met een closetrolletje?
sam zei…
hoi hoi

die hertjes zijn van
http://www.shopellesstudio.com/

groetjes sam
Lea L. zei…
Your CPS card is adorable! I love the ribbon accent! Thanks for playing at CPS this week!

~Lea
Francien zei…
Je creaties zijn in iedregeval prachtig geworden....hele mooie kleurtjes...super gedaan!!
groetjes Francien.
Unknown zei…
Wat een ongelooflijk leuke dingen heb je weer gepost Anja!
zuveena zei…
great blogs!!!! cool n interesting..