designwerk voor Marianne (madebymaly),layout en kaartjes

Heb afgelopen vrijdag een pizzadoos ontvangen van Marianne ( MadeByMaly) met het fantastische nieuwe papier van MME grow en cosmo cricket everafter. Kon bijna niet wachten om ermee te beginnen maar veel tijd had ik niet vanwege de carnaval. We doen hier weliswaar niet aan carnaval maar tja de kids hebben vrij dus....
Allereerst weer de sketch van het 2sketches4youblog van Laura;
En hier mijn uitvoering;


Gebruikte materialen;
Cardstock; wit bazzil, p.p. cosmo cricket everafter, maya road sheer notes, double do vlinderstans, rub-ons van basic grey, grijs en geel kant en wit/geel/zwart gestreept kantje.

Ik heb er een soort giftbag van gemaakt waar een kadootje in kan in de vorm van een kaartje, kadobon of klein zakje met zoetigheid.

Vervolgens het kaartje voor het CPS blog Sketch 104;

Mijn uitwerking;


Gebruikte materialen;
cardstock; wit bazzil, p.p. MME grow, button, oranje koordje, stempel van imaginisce en stazon bruin.


En tenslotte nog een lay-out met foto's van Turkije van de meivakantie twee jaar geleden.

Gebruikte materialen;
Cardstock; wit bazzil, p.p. MME grow, spellbinder nestabilities, double do vlinderpons, thickers van american crafts; puffy en chipboard en bruine stazon inkt, zwarte fineliner.

Vergeet ik dus helemaal te vertellen dat Huub afgelopen zaterdag een verrassing had voor ons. Normaal gaan we altijd op vakantie met de carnaval maar dit jaar kwam het er niet van door omstandigheden. In plaats daarvan kwam hij thuis met een Wii jullie kunnen je wel voorstellen dat de kids hier uit hun dak gingen en ik moet eerlijk bekennen vind het zelf ook heel erg leuk. Dus nu hebben we er weer een hobby bij en moet ik m'n tijd verdelen tussen scrappen en wii-en ( nieuw werkwoord)

Reacties

Frida zei…
Je creaties zijn weer prachtig !!!
De sketch van Laura vind ik super mooi !!
Rieni zei…
ze zijn weer prachtig geworden Anja, en inderdaar prachtig papier!!!!
~dawne zei…
WOW!! What beautiful creations you've made. I especially love your 2Sketches card...I never thought to use a Maya Road sheer........brilliant!! And the color scheme makes it so elegant.
Laura Davis zei…
This is beautiful Anja! I love the gray:)
Laura
very cool! Love the colors you chose. Thanks for joining us at CPS ;)
Anoniem zei…
Wowwwwwwww Anja, jij weet het papier echt op zijn mooist te verwerken zeg......prachtig!!!!
Ben in staat om het papier te bestellen als ik jouw uitwerkingen zie!!!!
Maar heb zelf nog teveel nieuw papier liggen waar ik nog wat mee moet maken wahahaha

Ik zou zeggen tot de volgende keer.

Groetjes Jacqueline
cnelson zei…
wow! gorgeous cards and lo!!
Anoniem zei…
Prachtige projectjes weer Anja !!! Je kaart voor 2S4Y is geweldig !!
Groetjes Berdien
M@ureen zei…
Prachtig weer Anja, ik blijf van je werk genieten ... en het vlindertje blijft geweldig hè!?! ( helaas kan ik 'm nergens vinden :-( )
MadeByMaly zei…
Het is weer allemaal zo prachtig! Je geeft mij weer een heleboel nieuwe inspiratie.
Ook wij hebben sinds kerst een wii en ook wij wii-en heel wat af en lachen ons slap...veel plezier met de wii!
Eva zei…
WOW....your cards and your layout, they are all just gorgeous!!!
Savitri zei…
GORGEOUS!!! Is the butterfly a punch? I've never seen it. You did great on the cards and layout. Love them all!
Wilma zei…
Wat een mooie spulletjes weer Anja!!
jo zei…
All gorgeous work!!
Francien zei…
Zooooo...ik ben weg van alledrie creaties, wat een mooie kleurtjes ....en die vlinders...prachtstukken...schitterend gedaan!!
groetjes Francien.
Ewonne zei…
Wonderful cards and a fabulous layout!!!
Unknown zei…
My goodness! These are all such beautiful creations!
Joke zei…
Heel mooi, Anja, zowel de kaart als de layout van het prachtige Side.
Lulu zei…
Your work is beautiful! Love the pop of yellow on the 2S4U card, so glad you played along :)
Eveline zei…
Wat een schitterende kaarten en LO heb je gemaakt. Een genot om naar te kijken.
Wij hebben sinds 2 weken de Wii fit en die is zo leuk. Voor iedereen bij ons thuis.
Eveline.
Ruby zei…
What lovely creations Anja, especially the 2S4U sketch :o)
Lea L. zei…
very pretty....love the butterflies on both cards! Great job with the sketches!

~Lea