Februari

Begin weer even met een kaartje. Dit kaartje is gemaakt naar aanleiding van een sketch van Yvon eigenlijk zou Elske deze maken maar die was ziek dus heeft Yvon even de wekelijkse kaartsketch op zich genomen.
De sketch;

En mijn uitwerking;

Gebruikte materialen;
Cardstock: bazill wit, p.p: scenic route charlotte, clear button, blauw/bruin gestipt lint, stempel van imaginisce, zwarte stazon inkt, bruine inkt, cuttlebug, embossingstans cuttlebug happy birthday, schuurpapiertje en zwarte fineliner.

Weer een nieuwe maand dus ook een nieuwe opdracht voor het SWAT-blog. Neem hier maar eens een kijkje want er staan weer hele mooie lootjes op.
De opdracht voor deze maand luidde; LIEFDE IS....../LOVE IS.........hoe kan het ook anders. Ik zie dat ik me niet helemaal aan de opdracht heb gehouden want ik heb wel het woordje LIEFDE gebruikt maar niet liefde is. Nou ja de bedoeling is duidelijk lijkt me ik heb een songtekst verwerkt van madness it must be love, love, love....
Vind het altijd leuk om songteksten te verwerken of in de journaling of in de titel.

Gebruikte materialen;
Cardstock; bazzil wit p.p.; My mind's eye just dreamy 2, stukje muzieksheet van creative imaginations, rood/wit geblokt lintje, puffy thickers van making memories, zwarte fineliner.

Vorig jaar heb ik meegedaan op het SA-forum aan een DOM maar helaas ben ik ergens in de 43ste week blijven steken ook mede doordat ik de keuze van het opbergsysteem voor m'n kaartjes niet zo gelukkig had gekozen. Het leek een leuk idee om ze in een rolodex te doen maar 52 kaartjes is toch een beetje veel. Misschien maak ik hem toch nog als ik eens tijd over heb, ahum.
Daarom besloot ik ook niet mee te doen met het jaaroverzicht JO09 wat Ellen op het SA-forum heeft gestart, maar ja je weet hoe dat gaat je kijkt wat anderen hebben gemaakt en dat is toch wel erg leuk en ja voor je het weet ben je ook bezig. Dus nu ga ik jullie weer allemaal vervelen met iedere week een kaartje. Heb het wel anders aangepakt. Maak ze op een formaat van 15x15 cm en probeer wat meer aan journaling te doen. Daarnaast zal op ieder kaartje een cijfer van de desbetreffende week te vinden zijn.
Ik ga het geheel ook alleen maar maken met het toch wel meest favoriete merk papier voor mij van dit moment en dat is October Afternoon.
Moet nog een boekje maken om het in op te bergen maar daar heb ik wel al ideeen voor.

Hieronder volgen de eerste drie weken zowel voor- als ook achterkant.
JO 1 DIT JAAR


JO 2 WAAROM?


JO 3 EINDELIJK



Zoals ik al eerder heb vermeld ben ik aan het sparen voor een compacte camera.
Bij ieder item wat ik maak stop ik 50 eurocent in een potje.
Nu ben ik best wel productief maar niet zo heel erg geduldig. Dus heb ik gisteren maar eens m'n kamer opgeruimd en men wat een verzamelaar. Heb een hoop spullen in de verkoop gegooid en dit komt natuurlijk ook in het potje anders ben ik bang dat ik pas eind van dit jaar die camera bij mekaar heb.
Even een opsomming wat ik in de maand januari heb gemaakt;
Layouts; 14, Kaartjes; 19, card cj's; 2, minialbum; 1, JO09; 3

Nou dat is toch niet slecht.

Reacties

Carin zei…
Leuk kaartje Anja. Ik vond de kaartjes die je voor de winkel had gemaakt ook super leuk trouwens!!
En wat ben jij actief, zo'n lijst krijg ik in een jaar nog niet voor elkaar volgens mij, knap zeg!!
Groetjes, Carin
Monique zei…
Wat een prachtig kaartje. Ga hem ook maken vind hem zo leuk.
Je lootje voor het Swat team is ook leuk en je JO-09 zijn alle drie gaaf. Zeker met die cijfers zo.
Toch maar aan begonnen? Best leuk om te doen, toch?
Ik hoop ook dat ik het kan volhouden
marjan zei…
Dus je bent toch maar weer begonnen:)
Het is ook zo leuk ,als je ze allemaal voorbij ziet komen...ik ben stiekem ook begonnen,maar ik hou het echt voor mezelf,dacht dat dat misschien wel goed voor me zou zijn ...alles lekker van me af schrijven!
Wel mooi om alles te maken van hetzelfde merk.