Getagged, LUCKY WEEK-END

Dit keer geen scrapwerk om te laten zien maar wel een heel leuk bericht.
Allereerst ben ik getagged door Wilma.
De opdracht was ga naar je documenten en neem de 6de folder en dan de zesde foto. Vertel het verhaal achter deze foto.
Nou dit is mijn foto;

Deze foto is gemaakt op 25 december 2004. We hadden net een verbouwing achter de rug en eten hier nog ons kerstdiner samen met oma van een oude tafel en een tuintafel in afwachting van de nieuwe meubels. Zo te zien hebben we broccolisoep gegeten dat weet ik niet meer.
Hoewel ik deze tag heel erg leuk vind ga ik hem toch niet doorgeven sorry Wilma maar alle mensen die ik hem zou willen doorgeven zijn al getagged.

Jullie zullen me nu nooit meer horen zeggen bleeggghh vrijdag de dertiende. Ik ben niet echt bijgelovig maar betrap mezelf erop dat ik niet onder een trap doorloop en schrik als een zwarte kat m'n pad kruist. En als er iets naars gebeurd op vrijdag de dertiende heb ik snel de neiging om te zeggen zie je wel. Maar nu integendeel laat het maar altijd vrijdag de dertiende zijn. Eerst vond ik dit lieve vriendje in de brievenbus van een hele, hele lieve vriendin ben er heel erg blij mee dus kusjes meid.

Toen ik 's avonds nog even de blogs afliep kwam ik bij Natasja ook een leuk bericht tegen. Ze had een filmpie geplaatst van Mr. Lindsay van cosmo cricket die toch even haar naam vergeten was. Duizend excuses en ze kreeg leuk materiaal toegezonden en de schat als ze is ze ging dit verloten onder de lezers van haar blog en ja hoor ik was een van de lucky ones.
Kijk eens wat ik krijg toegezonden;

Dus Natasja heel erg bedankt of moet ik zeggen Mr. Lindsay bedankt.

En dan was m'n geluk nog niet op want met het kaartje in de voorgaande post heb ik dus ook gewonnen op Ingrid's blog dus krijg van die mooie transparante kaarten van sheerload shortcuts opgestuurd dus voor mij een leuke valentijnsdag.
Nou ik zeg je mijn week-end kan toch niet meer stuk, heerlijk.
Ik kan wel zeggen this could be your lucky day!!!!!!!
Bedankt Ingrid.

Nu moet ik snel nog een kadootje in mekaar zetten het kaartje is klaar want we moeten naar de receptie van een zoon van m'n vriendin die is jeugdprins geworden. Alaaf.


Reacties

Francien zei…
Zoooo...het was zeker een geluksdag voor jou....leuk stempeltje en het papier is prachtig....de foto is ook leuk....mooie herinnering toch!?
groetjes Francien.
Anoniem zei…
Wow Anja wat een leuke dag voor jouw zeg.......wahahahaha.
Geweldig mooie spullentjes heb je erbij zeg!!!
Nou heel veel plezier ermee!
De foto is ook erg leuk.

Groetjes Jacqueline
Romy zei…
Wat een leuke foto!

En je bent echt een mazzelkont zeg:) Veel plezier met je mooie spullies!
Unknown zei…
dat klinkt allemaal geweldig!! En jij bent wel de terechte winnaar van de valentijnskaart hoor!! Ik vind hem errug leuk.

groetjes, claudia