Kaartjes en swap

Via het blog van Ingrid kwam ik terecht op alweer een nieuw kaartenchallengeblog card patterns help!!!!!!! Ook hier weer een leuke sketch tja en dan ga je weer toch? Hoezo verslaafd.
Dit was de sketch;

En hier mijn uitwerking;


Gebruikte materialen;
cardstock; bazill rood, p.p. my mind's eye just dreamy 2, cuttlebug embossingstencil swiss dots, rood wit gedot lintje van american crafts, stempels autumn leaves, stazon bruin, chipboard bloem maya road, rode inkt.


Uiteraard hebben we ook weer het 2sketches4you kaartje gemaakt. Had een beetje moeite met deze sketch weet ook niet waarom het wou gewoon niet zo lukken zoals ik het in gedachten had. Ben ook niet helemaal tevreden maar so be it.

De sketch van Laura

Mijn uitwerking;



Gebruikte materialen;
Cardstock; bazill wit p.p. pink paislee, oranje met witte dots lint van american crafts, stempels van pink paislee, headpin, letterstickers pink paislee, zwarte fineliner.


Aangezien het bijna valentijn is hebben ze op het 2sketches4youblog ook nog een andere leuke actie deze week. EYE CANDY for BLOG CANDY. Iedere dag word een leuke candy verloot het enige wat je hoeft te doen is een foto plaatsen van jouw eye candy en een link bij de comments zetten. Nou gemakkelijk toch.
Hier volgt mijn eye candy. Uiteraard van m'n familie en dan kies ik deze foto omdat ik hem nog altijd geweldig mooi vind en het een fijne herinnering is aan een prachtige vakantie. En als ik deze foto zie dan besef ik wat zijn we toch ontzettend rijk.


Ook op het CPS-blog stond een leuke sketch


Mijn uitwerking;

gebruikte materialen;
Cardstock; bazill wit, p.p. jenny bowlin family, chipboard hart, rode inkt, strass hartjes, transparant van creative imaginations, rood en zwart kant.


En kijk eens wat ik een leuke swap terugkreeg van Marian49


Bedankt Marian voor de swap ik vind hem heel erg leuk.

Zo dat was het weer even heb nog genoeg andere ideeen en nog het een en ander liggen.

Reacties

Ingrid zei…
Wat ben jij toch een bezig bijtje, Anja. Je hebt weer leuke kaarten gemaakt. Ik vind vooral je kaart n.a.v. de CP sketch leuk. Leuke kleuren en leuk ook met die cirkels en bloem. Die foto van je gezin blijft leuk. Ik heb ook van die foto's waar ik geen genoeg van kan krijgen.
Laura Davis zei…
Anja I love it!! Great work:) I love your pic too, what a cute family!
Thanks for playing:)
Laura
Unknown zei…
Je kaarten zijn weer om te smullen Anja :D
Anoniem zei…
Anja, I love all of your cards and your card for the CP sketch is fabulous!! Love the bright colors!!!
Ewonne zei…
Love your take on Laura's sketch! It's just beautiful ♥
wat een super kaartjes heb je gemaakt gewledig
Francien zei…
Wat een mooie creaties heb je weer gemaakt...heel mooi en de foto van een familie is altijd leuk...deze straalt echte harmonie uit...
groetjes Francien.
cnelson zei…
gorgeous projects! love the eye candy pic, too!
Lea L. zei…
All of your cards are gorgeous...as is your family! Great job with all the sketch challenges! Thanks for playing at CPS this week!

~Lea
Je@net zei…
Wat een super leuke kaartjes weer Anja!!
Card Patterns zei…
Wow Anja, your cards are GORGEOUS!
The way you mixed the patterned papers from dots to stripes are fabulous, not to mention how you combined the colors - FANTASTIC! Almost matches CP blog! :)
Appreciate you playing along with us.
Michelle
Anoniem zei…
Wat heb je weer veel gemaakt !! En ik vind het allemaal prachtig !! En een hele mooie foto van jouw gezin, daar mag je zeker heel trots op zijn !
Groetjes Berdien
Linda Beeson zei…
I would say you are having way too much fun here! LOVE the cards, great use of all of the sketches and challenges, but love your take on the CPS sketch.
whoistracy zei…
Wow, you have been busy! What lovely cards. I love your use of color!

Thanks for playing along with the CP sketch this week.
Monique zei…
Heerlijk he al die kaarten-challenge blogs, het houdt ons in ieder geval van de straat! Jouw kaartjes zijn stuk voor stuk prachtig.
Unknown zei…
Super cute family - all of you are Eye Candy!
Hugs
Kazan
MadeByMaly zei…
Jij bent weer lekker bezig geweest Anja. Ik heb de hele week zitten zwoegen op één lay-out en één jaaroverzichtkaartje en jij schudt ze zomaar uit je mouw. Ze zijn weer prachtig! Ik vind je foto ook super.
Nina zei…
Lovely cards and LO:)
N2ScrapN4Fun zei…
All of your work is fabulous!
Eveline zei…
Leuke kaarten allemaal en leuke foto van jou en je familie.
Eveline.
Kristen Swain zei…
wonderful cards! i love the way you've worked all the sketches!
kris
~dawne zei…
Wow...you've been busy. What a great bunch of projects you have here. Enjoyed them all.
Peet zei…
oh, dat ziet er allemaal supermooi uit, Anja!!!!