Personal challenge

Dit was alweer de tweede personal challenge op het SA-forum dit keer werd ik uitgedaagd door Beertjuh ( Renate). Ze gaf me deze lay-out als voorbeeld ik moest hem liften en dezelfde kleuren gebruiken.
De lay-out;

En hier mijn uitwerking;

Ik heb hem echt schandalig gelift had het papier liggen en ook de stickers van het mooie merk little yellow bicycle love letters. Alleen een paar transparante stickers en wat andere tekst maar verder is hij echt nagenoeg hetzelfde. Nou ja beter goed gelift dan slecht gemaakt, toch?

Reacties

Ingrid zei…
Je hebt 'm super gelift hoor, Anja. Erg mooi geworden.
sam zei…
super mooi geworden!
Anoniem zei…
Wow geweldig Anja........hahaha echt toevallig dat je hetzelfde papier had liggen.
Je hebt er in ieder geval weer een prachtige LO bij!

Groetjes Jacqueline
Romy zei…
Gelift of niet, hij is supermooi!