Sealed with a kiss

Hier hebben de kids nog vakantie en ik heb van de gelegenheid gebruik gemaakt om eens lekker ervoor te gaan zitten en m'n dare-opdracht van het SA-forum te gaan maken. En als het dan zo lekker loopt dan wil je niet gestoord worden en lekker doorwerken dus kids even geen gezeur aan m'n kop en laat me dit maar even afmaken, grmblllllll hoezo slechte moeder. Maar ze hebben zich lekker geamuseerd met de Wii en nog wat gelezen en ik kon het afronden. Ben er best wel tevreden over het is zo uitgevallen als ik voor ogen had en dat is altijd leuk Hopelijk vinden jullie dat ook. Het is wederom voor Marianne (MadeByMaly)met het cosmo cricket papier everafter.
Op het SA-forum zijn we een nieuwe cyclus gestart voor de DARE's. Ik kies bij iedere dare een songtekst uit en deze mag dan op welke wijze dan ook verwerkt worden in de lay-out, kaart etc. Voor deze dare had ik het liedje Sealed with a kiss van Jason Donovan gekozen een hele mooie plaat.
Heb de zin I'll send you all my love everyday in a letter sealed with a kiss verwerkt. Heb een envelop van kraft cardstock gemaakt en deze aan een kledinghanger opgehangen aan de binnenzijde van de envelop zit een klein lootje van 20 x15,5 cm.

Detailfoto van label aan kledinghaak;


De geopende envelop;

Gebruikte materialen;
Cardstock; kraft,lichtblauw p.p. cosmo cricket everafter, journalingcards everafter, knoopjes, kant, double do vlinderstans, cuttlebug vlinderstans en embossingfolder, stempel van fancy pants, stazon timber brown, kantjes, bruin touw, hartbedeltje, magnetic snaps van basic grey, muziekpapier en kleine kledinghanger


Zo nu moet ik puin gaan ruimen want jullie willen niet zien hoe m'n kamer er nu uitziet alsof er een bom is ontploft.

Reacties

Marjan zei…
Geweldig vind ik m! Prachtig papier en ja dat liedje blijft mooi, lekker nostalgisch sfeertje..
Francien zei…
Hartstikke mooi gedaan....het papier is prachtig en die songtekst weer!!...
groetjes Francien.
Je@net zei…
Ziet er hartstikke leuk uit Anja ;-)
M@ureen zei…
OMG ... what a beauty Anja!
Romy zei…
Wauw wat mooi! Het straalt een prachtig sfeertje uit en wat een mooi papier.
O wat gaaf en origineel zeg, prachtig. xxxWendy.
sam zei…
heel gaaf gedaan, hij is super! groetjes sam
Anita zei…
geweldig meis, maar we zijn niet anders gewend van je :_).
hopelijk voel je je alweer wat beter
XXX
nora zei…
Wat ziet dat er mooi uit Anja!!Groetjes Nora