Dare

Op het SA-forum doe ik mee aan een dare-cyclus om de twee weken word er een nieuwe dare op het forum geplaatst en dit gedurende 8 weken. Bij deze cyclus was de uitdaging breng muziek in je lootje dus er word een songtekst gegeven en hier pik je dan een zin of woord uit en verwerkt dit in je lootje.
Deze tweede dare was met The way you do the things you do van UB40 ( heb hem ook op m'n playlist staan als jullie willen luisteren).
Ik heb voor dit lootje gekozen voor de zin As pretty as you are you could've been a flower. Vond dit wel passen bij deze foto van Susanne genomen bij de ruines van Apollo in Turkije.


Een detailfoto;



Gebruikte materialen;
Cardstock; wit bazill, p.p.; october afternoon hometown, hambly sheet, prima marketing, bazill en heidi swapp bloemen, knoopjes, wit wax-koord, headpins, vlinders m.b.v. double do stans, stazon inkt timber brown, strass swirl prima marketing, puffy thickers american crafts.


Bedankt voor het bekijken en jullie lieve reactie's.

Reacties

Wilma zei…
Hij is echt héél mooi!!! (ik bedoel: zij!)
ScrapMomOf2 zei…
WOW! This layout is amazing! Absolutely gorgeous!
Romy zei…
Ik vind hem super! Mooie kleuren ook!
Joke zei…
Wow, wat mooi al dat geel en wit. Prachtig. Mooie foto ook.
Anoniem zei…
Ooooooooooh Anja je blijft me verbazen, wat een GIGA PRACHTIGE LO!!!
Het straalt gewoon zomer uit....
Mooi ook die witte transparant!
Ingrid zei…
Wat een prachtige layout, Anja. Eigenlijk hou ik helemaal niet van geel, maar ik vind dit wel heel erg mooi hoor! Geweldig gedaan.
Unknown zei…
Hij is super mooi Anja :D
Peet zei…
oh, wat prachtig e kleuren! Super Anja!!!
Wendy zei…
wauwwwwwwww wat een prachtige lay out Anja alles klopt gewoon echt superrrrrrr

groetjes wendy
Je@net zei…
Wauw, super leuke lo Anja!