EEN JAAR!!!!!!!!!! en CPS, CP en USE-IT

En dan ben je zo druk met kaartjes-maken en andere dingen dat je helemaal niet in de gaten hebt dat je blog vandaag EEN JAAR bestaat. Wow een jaar al wat gaat dat toch snel zeg. Ik wil dan ook iedereen bedanken die m'n blog gedurende die periode heeft bezocht en hopelijk nog steeds doet want jullie maken het mogelijk dat ik hem ook met veel plezier bijhou. Oke daar mag natuurlijk wel een beloning tegenover staan maar ik ga hier nog even over nadenken dus ik kom erop terug dus hou m'n blog de komende dagen even goed in de gaten.........

Oke klaar voor weer wat kaartjes:

Allereerst het USE-IT blog de 10de uitdaging alweer;

Here is Suzanne's challenge:
...
1. monochromatic scraps-
I used orange scraps and believe me I've lots of them.

2. rub-ons or clear stickers-
I used a flower rub-ons from three bugs in a rug the first one from the sheet they are laying there for a couple of years.
3. chipboard-
in my case, the flower from maya road, I painted it and the centre is done with paper.
.
4. (optional) non-traditional ribbon
(for example, tape, a strip of paper or ripped fabric)-
I used a piece of fabric.


Gebruikte materialen:
Cardstock; wit bazill, p.p. scenic route, memories complete and brand unknown, fabric, oranje wax-koord, oranje bolletjeslint creamotion, mayaroad chipboard, oranje verf, rub-ons van three bugs in a rug en melissa frances, ek-succes borderpons scalloped scallop, cuttlebug embossingfolder swiss dots.


En dan sketch 15 van CP



Mijn kaartje:



Gebruikte materialen:
Cardstock: kraft bazill, p.p. prima marketing just corina, edge distresser heidi swapp, zwarte stazon inkt, nietjes, beige waxkoord, stempels van inkadinkado, rub-ons van melissa frances.


En tenslotte nog het CPS-blog:



Mijn uitwerking:




Gebruikte materialen:
Cardstock: bazill kraft, p.p. prima marketing just corina, zwarte stazon inkt, edge distresser heidi swapp, nietjes, stempels inkadinkado, zwart met witte stippen lint, rub-ons melissa frances.


Reacties

Eveline zei…
Leuk, deze kaarten. De oranje kaart is schitterend en de andere zijn perfect voor een jongen.
Eveline.
Romy zei…
Wat leuk dat je blog een jaar bestaat. Ik volg het altijd met veel plezier. Je werkjes zijn zo inspirerend.

Deze kaarten zijn ook weer alledrie super! Die jongenskaartjes vind ik erg stoer. En het oranje kaartje superlief en zoet.
Rieni zei…
wat een prachtige kaarten heb je weer gemaakt. Ik ben helemaal verliefd op de oranje kaart.

En wat gaat dat dan toch snel hé. dat je blog al weer een jaar bestaat.
whoistracy zei…
Anja your work always blows me away. I love your use of color and patterns. I wish I could combine them as effortlessly as you do.

So glad you could play along with us at CP again!
Unknown zei…
Stoeren kaarten en een vrolijke oranje heb je gemaakt Anja.En ik weet zeket dat er heel wat mensen zijn die inspiratie bij je op doen.
Dus voor al zo door gaan.
gr,Lean.
Cindy Lee zei…
Your card is beautiful, Anja!!
met je 1jarig blog bestaan, je hebt weer super je best gedaan geweldige kaarten dus
Monique zei…
Gefeliciteerd met je eenjarig bestaan van je blog.
En ik kom hier dan ook altijd met veel plezier langs al een jaar lang.
Je bent momenteel meer van de kaartjes dan van de lootjes, maar je maakt schitterende creaties die meer dan het bekijken waard zijn.
Ik hoop dat je nog heel lang blijft bloggen en scrappen natuurlijk.
Je kaarten zijn weer geweldig zeker die oranje heeft een heel hoog wow gehalte:))
Fijne hemelvaart toegewenst
Riet zei…
Woww Anja,wat ziet ik hier schitterende kaarten staan.
Het papier en details met de kleuren zijn echt prachtig.

Liefs Riet.
Joke zei…
Een jaar, alweer. Wat gaat de tijd toch snel. Je kaartjes zien er weer erg leuk uit, leuk gevouwen ook die derde.
Wilma zei…
Mooie kaarten Anja! Zie ik daar trouwens wat 'Peter' invloeden??
Tonya zei…
WOW! I love all of them! They are all super and have great detail. Thanks for sharing! You are very talented.
Peet zei…
Geweldig mooie kaarten, Anja!!!
Jenn C. zei…
Beautiful colors! I love the circles and orange. TFS.
Savitri zei…
Just tooo toooo CUTE! LOVE your cards!
Suzanne :O ) zei…
FUN cards! I love all the color you use, they're all fabulous! :D
Unknown zei…
GORGEOUS work Anja!! Love each & every card here ;)
Thanks SO much for playing along with this week's Use It! challenge!!
hugs & ♥♥♥~
rae
Trudy zei…
Prachtige kaarten Anja en gefeliciteerd met je eenjarig bestaan van je blog ik kom geregeld even bij je langs. Groetjes Trudy
~amy~ zei…
Lovin' all of your spectacular cards!!!
Awesome cards! Thanks for joining us at CPS :)
sam zei…
geweldige kaartjes, vooral die vor cardpatterns vind ik gaaf!
groetjes sam
Unknown zei…
Wow je kaarten voor CP en CPS blog zijn echt FANTASTISCH! Heerlijk stoer.

En natuurlijk hartelijk gefeliciteerd met je blog verjaardag.
~Lori Roop zei…
WoW, WOW and wow Anja! Awesome cards!