awards

OOOOHHHH schaam schaam ik ben altijd zo slecht in het oppikken van de awards. Geloof me ik voel me altijd zeer vereerd en ben heel erg blij als ik ze krijg maar ik vergeet ze heel erg vaak gewoon te plaatsen en de gulle gever ervoor te bedanken. Geloof dat ik al eerder heb gezegd dat ik m'n leven zou beteren maar daar is nog niet veel van gekomen. Ga het dus ook niet meer zeggen.
Bij deze nogmaals sorry heb dus van MARIANNE maar liefst twee awards ontvangen en bij de tweede moest ik toch wel blozen bij de lieve woordjes die ze op d'r blog had gezet. Heel erg bedankt Marianne.



Ga deze award doorgeven aan PEET omdat ze me iedere keer weer versteld doet staan van de meest prachtige kaartcreatie's ze is een kei op het gebied van het met de hand stikken van haar kaartjes en heeft veel gevoel voor compositie en kleurgebruik. Kortom een ware inspiratiebron.

Met de andere award heb ik wat moeite want het schijnt dat ik 7 dingen over mezelf moet vertellen.



Ga het proberen:
1. Ben eigenlijk een heel erg verlegen, bescheiden persoon die er helemaal niet van houd om op de voorgrond te treden.
2. Kan heel erg moeilijk NEE zeggen als mensen me ergens voor vragen met als gevolg dat ik me soms weleens voorbij loop.
3. Schijn goed te kunnen koken zeggen ze.
4. Ben best wel een perfectionist en leg de lat weleens erg hoog ben niet snel tevreden met dingen die ik maak en wil liefst alles goed doen.
5. Voor drop en chocolade kunnen jullie me 's nachts wakker maken.
6. Ben naast het scrappen ook redelijk verslaafd aan de volgende serie's House, ER, Grey's anatomy, NCIS, CSI, Bones en Numbers.
7. Jo-jo nogal op een bepaald gebied maar probeer er telkens weer wat aan te doen.

En wie ga ik deze award nu geven?

Monique; omdat ik helemaal fan ben van haar scrapkunst
Marjan; heeft een prachtige unieke eigen scrapstijl
Romy; daar ze altijd zo'n trouwe blogbezoeker is.
Dora; ook Dora is vaak een van de eerste die een berichtje achterlaat.
Jeanet; weet me altijd te verbazen met de enorme hoeveelheid die ze scrapt en de verscheidenheid, van minialbums, altered items, kaarten tot lay-outs.
Yvon; gewoon een leuke meid, mooie scrapstijl en een die-hard.
Joke; omdat ze altijd net even iets nadere kaarten maakt.

Er zijn er nog veel meer die ik deze award zou kunnen geven maar m'n letters zijn even op. Dus bij deze voor iedereen die m'n blog leest voel je vrij om de award te gebruiken.
Sorry maar even niet in het engels want dat is me net even een te lang verhaal.

Reacties

Monique zei…
Lieve Anja,

hartelijk dank voor de award. Ben er heel erg blij mee en ook jouw werkt inspireert mij altijd heel erg en ik bezoek altijd graag je blog.
Ik geloof dat ik alles :-) De 7 punten dan zo kan kopieren hahaha.
Behalve dan punt nummer 6.
Ik wens je een fijne dag
Dora zei…
Dank je wel Anja, ik ben ook slecht hoor met awards, dus je bent niet de enige.
Maar ik zal deze gaan plaatsen. en je blog bezoeken is een plezier!
Romy zei…
Gefeliciteerd met je welverdiende awards! Je hebt een prachtige blog en scrapstijl en hebt ze dus echt verdiend! En wat leuk dat je hem ook aan mij doorgeeft. Dankjewel!
Peet zei…
ontzettend bedankt voor de award en je lieve woorden!!
Anja, jij ook gefeliciteerd, je creaties zijn altijd SUPER!
Je@net zei…
Wat lief van je Anja!! Hartstikke bedankt, vooral voor je lieve woorden!
marjan zei…
Dank je wel voor de award,maar nog meer voor de lieve woorden!!
Ben weer een beetje traag ,lees net je berichtje pas ...bad blogger:):):)
Ik heb weer even je kaartje zitten bewonderen...zo mooi en steeds zo verschillend,dat vind ik zoooo knap !!!