And some more cards

First a reminder to you all as I mentioned before be sure you check tomorrow because then I have the reveal of this sneak-peak.
Ten eerste een herinnering voor jullie allemaal zoals ik al eerder vermeldde kom ik morgen met de uitvoering van de sneak.


I made some more christmascards;
The sketch over at twisted cardsketches;
The twist was tiny;
Heb wederom wat kerstkaartjes gemaakt.





Gebruikte materialen:
Cardstock; wit bazzill, p.p. basic grey eskimo kisses, rub-ons fancy pants, ek-succes borderpons, martha steward kerststerpons, plakparel.


The sketch over at 2sketches4you, I flipped the sketch so my idea worked better.
De sketch van het 2sketches4youblog. Ik heb de sketch gedraaid kwam beter uit m'n idee.







Gebruikte materialen:
Cardstock; wit bazzill, p.p. basic grey eskimo kisses, digitale stempels van Marjan, organza breed en smal lint, nellie snellen multiframe, martha steward kerststerpons, ek-succes borderpons.


Reacties

Marjan zei…
Wow, weer twee erg mooie kaarten!
Ben ik blij dat jij ook meedoet met de Kerstkaartenlijst! :)
Ben benieuwd naar je sneakpeak- reveal morgen.

Groetjes, Marjan
Romy zei…
Prachtig, prachtig! En ik ben heel nieuwsgierig naar de kaartjes van je sneaks.
Margot zei…
gaaf die kaarten, vooral die eerste! morgen kom ik weer op visite :)
Miranda zei…
wat een mooie kaarten.
Tot morgen!!
Wilma zei…
Daar gaat ze weer hoor! Meid wat moet jij inmiddels een mega verzameling kaarten hebben! Ze zijn weer mooi geworden!
Lischa zei…
mooie kaartjes ,en ik ben benieuwd naar de rest

groetjes jolanda
simone zei…
wat een mooie kerstkaartjes, kom strakkies nog ff terug.
ben heel benieuwd wat de hele foto is
cnelson zei…
So fantabulous Anja!
Unknown zei…
Great stuff Anja - love how your second card opens - makes it extra special
Hugs
K