Hello again

Wondering why there weren't any posts on my blog the last week well that's because I was in lovely Turkey. We had much fun and lovely wheather the food was great and so was the water although it was a little bit cold.
Here an impression of our week;
Als jullie je afvragen waarom er geen berichtjes meer waren afgelopen week dan komt hier de verklaring. We waren namelijk een weekje lekker op vakantie in Turkije. Heerlijk weer, lekker eten heerlijk relaxen en lekker zwemmen hoewel het water nog wel een beetje koud was.
Hieronder een korte impressie van onze week;



We also had a birthday in Turkye our son Rick turned 16 on friday so we had a little party there look at that handsome guy;
Ook dit jaar vierden we de verjaardag van Rick weer in Turkije en kijk eens deze knappe jongen is alweer 16 geworden;



Now over to some scrapping. I have for you the sketch from cardpatterns for this week. The sponsor is Catherine pooler and for the price go over to the cardpatterns blog.
En nu dan over naar wat scrapperigs. Ik heb voor jullie de sketch van cardpatterns voor deze week. De sponsor is Catherine Pooler en voor de prijs verwijs ik jullie naar het cardpatterns blog.







Gebruikte materialen;
Cardstock, patterend papers and ribbon are all provided by Catherine pooler, spellbinder nestabilities, martha stweard vlinderpons, heidi swapp bolletjes mask, ronde hoekpons, ek succes borderpons en cuttlebug embossingfolder swiss dots, letterstickers pink paislee.


Reacties

OK zei…
Малина с шоколадом! Красивое сочетание! Как всегда - отличная работа!
Marjan zei…
Het ziet er allemaal geweldig uit, ik ben blij dat jullie het zo fijn hadden. Wij zijn eerder naar huis gegaan,vanwege familieomstandigheden.

Groetjes, Marjan
Wilma zei…
Welkom thuis vakantiegangers:) Fijn dat jullie het zo mooi gehad hebben. Nog gefeliciteerd met je grote zoon!! Wat vliegt de tijd hè?! Je kaartje is weer helemaal leuk!
Annemieke zei…
Klinkt als een geslaagde vakantie! Ziet er ook bijzonder lekker uit daar in turkije!! Ook nog gefeliciteerd!
Heel erg gaaf kaartje! Heb je wel gemist afgelopen week.. Stom hé maar k kom bij jou toch vaak inspiratie tegen..!
Groetjes, Annemieke
Romy zei…
Welkom thuis! Zo te zien hebben jullie het geweldig gehad in Turkije (vooral die scheerfoto is leuk;))! En nog gefelciteerd met Ricks verjaardag! De kaart is ook supermooi.

Ik moest wel lachen om je berichtje op mijn blog, want eigenlijk heb ik de afgelopen twee weken juist bijna niets gescrapt (ben druk bezig te leren voor mijn examens), maar ik heb nog zo'n grote 'voorraad' scrapsels van april dat ik daar nu wat berichtjes mee kan opvullen;)
cnelson zei…
Gorgeous card!! LOVE those photos...they are making me jealous!
Happy Birthday to your son! My daughter is turning 16 on Tuesday!
Angèle zei…
Van harte Anja met deze knappe zoon!
Leuke schets bij CP en een mooie uitwerking van jou.

Groetjes, Angèle
Hetty zei…
Geweldige foto's! Zo te zien hebben jullie het super gehad. En een leuk kaartje. Gr Hetty
Oh Turkije; wat héérlijk!! Nog gefeliciteerd met je jarige zoon. Wat gaat de tijd toch snel hè. Mijn dochter is al weer 15,5....

Je kaartje is weer erg leuk!

Groetjes,
Margriet
Ellen zei…
Oh, dat ziet er lekker uit! Hoop dat jullie genoten hebben...

Groetjes Ellen
Ellen zei…
Oh, vergeet ik je nog te feliciteren met Rick! Wat vliegt de tijd he als je beseft dat je kinderen zo groot worden....

Gr. Ellen
marjan zei…
Beetje laat....maar nog gefeliciteerd met de verjaardag van Rick !
Mooie foto's heb je weer en wat fijn dat het allemaal zo goed is gegaan !!!!
Heerlijk , zo'n weekje :):):)