Make it monday # 131 Striped embossing

Today I have a card for you which I'm not really excited about but I show it anyway. I loved the technique shown over at papertrey ink make it monday, but it looked easier then it was.
I think it's because I don't own those great embossingpowders. I only have white, clear and two tim holtz distress powders. I also had some utee ultra thick powders but that didn't work.
Anyway I made this card I think you get the idea but it's not perfect. I think I'm going to order some of these zing powders to try it again in the future.
Vandaag een kaartje waar ik helemaal niet blij mee ben maar ik ga het toch laten zien. Ik vond de technique van make it monday weer heel erg leuk en wou hem graag proberen. Echter ik heb alleen, witte, doorzichtige, timholtz distress poeders en van utee ultra thick poeders. Dat werkte helaas niet goed. Ik vrees dat ik toch wat van die poeders ( moet) ga aanschaffen.

 
Gebruikte materialen;
Cardstock; kraft bazzill, stempels papertrey ink, groen lintje, twine, knoopje, utee ultra thick embossingpoeder, wit embossingpoeder, heatgun, versamark waterinkt.

Reacties

Unknown zei…
I like it! I've got this technique on my list of things to try and I'm wondering how successful I'll be ;)

Horrible that you have to go shopping now ;)
Colleen zei…
What a great card, Anja, your embossing came out great!
De hobbydroom zei…
Schitterend kaartje!! Wat zijn die ballonnen leuk he? wij hebben ze zelf ook ;). maar wij hadden een vraagje: hoe maak jij die hoeken van de kaart zo rond? heb je hier een pons/mal voor? Zou je ons het antwoord op deze vraag misschien willen mailen? Wij zijn hier al zo lang naar opzoek.. ons mail adres is: dehobbydroom@gmail.com

Wij wensen je een fijn weekend toe :)
Lieve groetjes, De hobby droom
Mooi Anja! Ik vind dat grovere juist wel leuk, net sneeuw! Ben vandaag ook met deze techniek aan het rommelen geweest, mijn hele hobbykamer ligt nu vol met poeder :)!!