Happy 7th birthday PTI !!!!!!!!!

And the festivities still go on over at the Papertrey ink blog......every day there are new challenges and chances to win $$! Yesterday they asked us to make a birthday card for THEM and then mailing it to the warehouse so all the employees that package up our stamps and dies can see how much we appreciate all their hard work in getting the shipments out promptly, right??
 
so this is a BIG thank you and a bigger HAPPY 7TH BIRTHDAY TO YOU!
 
En de festiviteiten gaan gewoon door op het papertrey ink blog.........iedere dag zijn er weer nieuwe challenges en veel kansen om te winnen!!!!! Gisteren werd ons gevraagd om een verjaardagskaart voor hun te maken en deze dan op te sturen zodat alle werknemers die de stempels en dies altijd inpakken en versturen kunnen zien dat we hun harde werk zeer op prijs stellen.
 
dus bij deze een hartelijk bedankje en een fijne 7de verjaardag voor jullie!!!!
 

Anniversary-blog-header
 
I tried to incorporate the graphic for their celebration in my card.
Ik heb geprobeerd de poster die ze hebben voor hun verjaardag te liften in mijn kaartje.
 
We were also asked to make a picture with the card so I asked my son to make a picture of me at my workspace and it's a complete mesh at the moment since I've been working hard at all those cards for the anniversary. I defiantely have to clean my room first before I make more cards.
Er werd ons ook gevraagd om een foto te maken van onszelf met de kaart en die heb ik laten maken door Rick op mijn kamer zodat ook te zien is dat ik er een enorme puinhoop van heb gemaakt gedurende de laatste dagen met al die kaarten voor het PTI-blog. ik zal nu eerst moeten ruimen wil ik nog meer kaartjes maken.
 

 
 

Reacties

wat een heerlijke werkplek. En noem het geen troep of zooi, dat heet een creatieve flow ;-) Prachtige kaarten heb je gemaakt!
gr marjolein
Miranda V zei…
Een kaart gebaseerd op de poster... fantastisch! Anja, wat bezit je toch een heerlijk stel creatieve hersens. En ja, je bureau is ECHT een puinzooi hahaha!