Papertrey ink 7th anniversary day 6 # 2

And today some more cards based upon the challenge from day 6 over at papertrey ink.
En vandaag nog wat kaartjes voor dag 6 van papertrey ink.

For the first one I used one of the FREE printables from day 2; Lexi Daly.
Voor het eerste kaartje heb ik een van de FREE printables van dag 2 gebruikt; Lexi Daly.

Printables-icon
 
 
 
The inside;

 
Gebruikte materialen;
Cardstock; wit en grijs, transparante sheet, die papertrey ink, sentimentstempel papertrey ink, FREE printable, ronde hoekpons, watermark inkt, zing embossingpoeder, wit embossingpoeder, heatgun, embossingfolder craft concept.

For the second card I also used a FREE printable from day 2; Erin Lincoln.
Voor het tweede kaartje heb ik ook een FREE printable van Erin Lincoln gebruikt.

Gebruikte materialen;
Cardstock; wit, FREE printable, twine, papertrey ink embossingplate.

And here is the third card.
En hier het derde kaartje.

 
Gebruikte materialen;
Cardstock; wit en zalm, stempels en dies papertrey ink, sterretjes studio calico.
 
 
 

Reacties

José zei…
Wat een super leuke kaartjes!
Groetjes,
José
Nadine zei…
LOVE, LOVE your work! I've just become a follower on your blog as well as pinterest. Looking forward to seeing more of you! Aloha!
Stella zei…
Hoi Anja,
Oh wat ben jij in "the mood" voor kaarten maken. Ik heb de afgelopen dagen ademloos zitten kijken. De tijd ontbreekt mij om op alles te reageren maar weet dat ik al-les zie en het allemaal even geweldig vind. Ik was al helemaal weg van alle kaarten die je hebt gemaakt door de online classes die je volgt maar je Papertrey uitwerkingen zijn ook helemaal super. Dit zijn ook weer beauties. Ik vind die kaart met "you rock" eindeloos:). Mooi modern en fris; zo knap gemaakt. Hoe kom je op het op het idee; ik kan nog veel van je leren!
Fijne avond, groetjes,
Stella