Dutch Card Lovers # 207

And over to the new challenge at the Dutch Card Lovers blog. This time it was my turn to come up with a challenge.
Well we have seen insides of cards and even the backside of the card but what about the envelop?
So I would love to see a card with a matching envelop.
En dan nu de nieuwe challenge van het DCL blog. Deze keer was het mijn beurt om met een nieuwe challenge te komen.
Oke, ik dacht we hebben de binnenkant van een kaart gedaan en zelfs de achterkant van een kaart versierd maar hoe zit het met de envelop. Graag zie ik een kaart van jullie met een bijpassende envelop.

Here is an example I made a while ago.
Hier een voorbeeld wat ik al een tijdje geleden heb gemaakt.



And here is the card and envelop I made for this challenge.
En hier het kaartje met bijpassende envelop die ik maakte voor deze challenge.

And yes I was inspired by THIS from Jennifer mcquire.
En ja ik heb me laten inspireren door DIT van Jennifer mcquire.



 
Gebruikte materialen;
Cardstock; wit, my favorite things stencil, distress inkt, sentimentstempel mama elephant, die mama elephant.

So go over to the blog and find much more inspiration for cards with coordinating envelops, and to find out about the sponsor and the prize.
Neem maar snel een kijkje op het blog voor nog meer inspiratie en de sponsor en de prijs.

Reacties

Cornelie zei…
Dat zouden we eigenlijk altijd moeten doen, maar doe het eigenlijk nooit. Zelden tenminste. Mooie sets heb je gemaakt!
Marjan zei…
Superleuke challenge en heel gaaf jouw uitwerkingen!
Margot zei…
ik vind 't setje erg gaaf! toffe kleuren!
Ik vindt ze super anja, maar de bovenste is mijn favoriet. Geweldig gedaan. We zouden dit idd vaker moeten doen. Is een feest om zo post te krijgen.
1CardCreator zei…
All of your cards are gorgeous! ~Diane